donderdag 7 februari 2013

Flower me Happy Pots


Meyer-Lavigne is een Deens design duo. Alles is gecreƫerd door Kristine Meyer en Sabine Lavigne, en gemaakt met veel liefde en humor. Wij vielen als een blok voor de "Flower me Happy Pots"
Potten met Persoonlijkheid!

Iedere pot heeft zijn of haar eigen karakter 


Henrietta houdt van een kopje thee en een eenvoudig leven.




Esmeralda is een warmbloedige vrouw met een groot hart.

 

Alfonso is niet zo goed gemanierd als hij eruit ziet.



Lotta is een stoer meisje met een zwak voor bloemen.



 Frede is een beetje een sullig karakter met veel charme.



Wij kunnen echt niet kiezen wie we de liefste vinden.

De Flower me Happy Pots moet je zie als kleine kunstwerkjes in je huis. Ze zijn handgemaakt en hand-gedecoreerd  en bestaan telkens uit kleine oplages




Verpakt in een mooi doosje


De onderkant is gesigneerd


Hier kun je goed zien hoe groot de potten zijn


Esmeralda en Henrietta zijn 18 cm hoog
Lotta, Frede en Alfonso zijn 15 cm hoog



Je vindt de Flower me Happy Pots hier


1 opmerking:

  1. Wouw, ik kwam op je blog terecht en ik word helemaal vrolijk van deze fantastische vaas!
    leuk, ik ga je volgen! Je bent welkom op mijn 'een en al vrolijkheid' blog.. (joriannn.blogspot.com)
    Groetjes Jorian

    BeantwoordenVerwijderen