zaterdag 28 april 2012

Wreck this App

Wij heten niet voor niets "Buiten de Lijntjes" daarom houden wij van Wreck This Journal van Keri Smith.
Wreck This Journal zit vol opdrachten die je, in willekeurige volgorde mag uitvoeren.
De bedoeling is dat je loslaat... Het hoeft niet mooi en het hoeft niet perfect.
Je sloopt het boek namelijk.



Een boek vol ontzettend leuk opdrachten, waarbij je weer buiten de lijntjes mag kleuren!

Ik heb sinds kort een iPad, en er is een Wreck this APP
Ik heb hem nog niet geïnstalleerd, maar ik hoop niet dat ik, zoals een opdracht uit het boek, de iPad mee moet nemen onder de douche











Heb jij een Wreck This?

 

2 opmerkingen:

  1. Jep ik heb het boek ;) Ga meteen de app opzoeken!!!

    En ja ik werk in G,dijk en nee niet in DIE winkel hihi.

    BeantwoordenVerwijderen